برو ای دوست برو
 
شبانه
 
 


برو ای دوست " برو

برو ای دختر پالان محبت  بر دوش!

دیده بر دیده ی  من  مفکن  و فخرم  مفروش

به  خدا  سیرم . سیر!

به خدا سیرم  از این عشق  دو پهلوی  تو پست

تف بر آن  دامن پستی  که  تو  را  پرورده  است

کم  بگو جاه  تو کو؟  مال  تو کو؟ بنده زر!

کهنه  رقاصه ی  وحشی  صفت  ای  کولی  خر

گر طلا  نیست  مرا  تخم طلا   " مردم" من

زاده ی  رنجم  و  پرورده  دامان شرف...!

دل  من چون  دل  تو  صحنه  دلقک ها  نیست

دیده ام  مسخره  خنده  و چشمک ها  نیست

دل من  مامن  صد شور  وبسی  فریاد است

ضربانش  جرس  قافله  زنده دلان

طپشش  طبل  ستم کوب   ستم  کوفتگان!

دل من  ای   زن   بدبخت  هوس پرور  پست

شعله  آتش  شیرین شکن   فرهاد   است

حیف  از  آن  عمر  که  با  سوزشراری  جانسوز

پایمال  هوسی  هرزه  و  آنی  کردم

در عوض  با من شوریده  چه  کردی؟ نامرد

دل  به من  دادی نیست؟

صحبت  از  دل  مکن  این لانه ی  شهوت  دل  نیست!

دل  سپردن  اگر  این است  که  این مشکل  نیست

هان بگیر!

این دلت  از سینه  فکندم  بیرون

ببرش  دور...... ببر

ببرش  تحفه   ز  بهر  پدرت....

               گرگ پدر..! 

                 گ  پدر..!!!   

رضا قربانی



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت18:29---15 مهر 1391
وبلاگ بسیار خوبی دارید....به ماهم سری بزنید...http://tm.bax.loxblog.com/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شبانه و آدرس reza-ghorbani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 16766
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1